Cumartesi, Ekim 07, 2006

HINT YASEMINI II


Bir de yakindan bakin.

7 yorum:

Berceste dedi ki...

Cok guzeeeel :) Gercekten farkli ulkelerde, farkli bitkilerle tanismak inanilmaz buyuk bir zevk ! Ben de UK'e geleli beri iyice cicek delisi oldum, annem sasirdi sen benim menekselerle kavga ederdin diye :) Eh o zamanlar menekseler bana ortakti, bir saat karsisina gecip onlara yavrum kuzum yaparsan ben de yuz vermem onlara di mi ama dedim :)Simdi rekabet yok, ben uzakta olunca menekse falan hak getire ! Botanik bahcesi var mi oralarda hic?

Unknown dedi ki...

Selam Berceste, artik resim koymak icin hersey tamamlandi, ben de bundan sonra resimsiz yazi koymayacagim. Artik hep cantamda fotograf makinasi ile gezecegim:)) Burada botanik bahcesi varmis ama gidip gormedim, bize oldukca uzam bir yerde "Japon Bahcesi" diye bir yer var. Bir gun insaallah gorebilecegimi umuyorum. Bu arada "Misir Kahvaltisi"na da resim ekledim sonunda.

Berceste dedi ki...

Yaw o kahvalti davasina Ramazan'da bakmak iyi gelmiyormus :P Eeee tarifleri ne zaman :D Biz de amma cok sey istiyoruz ama degil mi :D

Unknown dedi ki...

Tarifler yavas yavas gelecek, Misir yemeklerini anlatacagim sizlere, e resim biriktireyim once degil mi?

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Sevgicigim merhaba.Yazdiklarini
cok begendim.Yiyeceklerden canim bile cekti.Yalniz o ozel cicegin o nefis kokusundan bahsetmemissin.Tum okuyuculari cicegin acma vaktinde koklamaya davet ediyorum.
Yeni yazilarini bende bekliyorum.

Unknown dedi ki...

Yesim'cigim hosgeldiiin. Kokusundan bahsetmez olurmuyum cicegin, "denizde yelken acmisim hissi veriyor" diye yazdim. Zaten beni en cok cezbeden de kokusu.