Cumartesi, Nisan 05, 2014

THE END

Uzun zamandir hakkinda yazmadigim Kahire'ye yaklasik 8 ay once veda ettim. Hayatimda sarsici degisikliklere imza atarak Kahire'den ayrildim.

Elim bir turlu klavyeye gitmedi bu sayfalari doldurmak icin. Beni takip eden yazilarimi okuyan ve devamini bekleyen takipcilerimi habersiz birakmak beni kalben rahatsiz ettigi icin bu son yazimi yaziyor ve yeni bir sayfada yeni yazilar yazmak icin bu defteri kapatiyorum. Hepinize ilginiz icin cok tesekkur ederim.

Gecirdigim oniki koca yil boyunca, yasadiklarim, arkadasliklarim, umitlerim, hayal kirikliklarim, tecrubelerim ve tum hayatima kattiklariyla Kahire'nin gonlumdeki yeri her zaman canli kalacak. Seni her seyinle seviyorum Kahire!


SON

11 yorum:

hayat dedi ki...

Merhaba Sevgi Hanım,

Yazınızı üzülerek okudum, benim blog açmam sizin sayenizde olmuştu, kahire hakkında yazdıklarınızı okuyarak benim için de çok özel bir şehir olan kahireye hasretimi gideriyordum. Ben de blog açıp kahire hakkında bildiklerimi yazmak istemiştim.
Dilerim bundan sonra herşey istediğiniz gibi olur.
sevgiler

Unknown dedi ki...

Cok tesekkur ederim ilginize. Icimde yazma istegi hala var. Ama Kahire ile ilgili yazacaklarim bu kadarmis. Baska bir blog acip baska yazilar yazmayi dusunuyorum. Cok yakinda :) Umarim gene okumanizi saglarim. Sevgiler

canan baseren dedi ki...

Hayirli olsun Sevgicigim <3

Unknown dedi ki...

Tesekkur ederim Canan'cigim.

Adsız dedi ki...

Blogunuza bugun tesadufen rastladim ve coook begendim...son veda yaziniz biraz yurek burkucu olmus...Yeni hayatiniz mutluluk,saglik ve basari ile dolu olsun...

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Egu dedi ki...

Ben sizin blog unuzu kahireden tanirim ama siz beni tanimazsiniz. Ben kahirede 7,5 yil kaldim ve devrimden 3 ay önce cok üzülerek o güzel sehir ve bana verdigi o muhtesem mutlu hayattan ayrildim. Ben kahireyi kendi vatanim kadar severim ve o halkinin sicakligina hala özlem duyorum. Bu blog unuz bana cok faydali oldu idi bir cok yerleri sizin tavsiyenize güvenerek gezdim gördüm. Tesekürler ve basarili calismalar dilerim. Ersin Günes

Samsun Haber dedi ki...

Çok teşekkürler.

Tv Hosting dedi ki...

Teşekkür ederim Canan hanım.

Haber61 dedi ki...

Teşekkür ederim Canan hanım.

Tohum Ekme Makinesi dedi ki...

Teşekkürler..