Salı, Ocak 24, 2012

DEVRIM SONRASI SOKAKLAR

Yazacagim yaziyorum derken aradan ne kadar uzun sure gecti. Sozumde duramadigim icin affiniza siginirim. Yazmak istedigim bir suru seyi de unuttum simdi. Neyse ki elimde daha onceden cekmis oldugum fotograflar vardi. Bir onceki yazimda da bahsetmistim. Onlarla baslayayim ben de.



Devrimden sonra gencler ellerine boya ve fircalari alarak sokaklari boyamaya basladilar. Misir bayraginin renkleri ile kaldirim taslari boyandi...



25 Ocak tarihli resmi olmayan hatira plakalar arabalarda ikinci plaka olarak yerlerini aldilar. Bir kac ornek veriyorum... Bende de var bir tane. Hatira olsun diye aldim:)) Plakada hem Arapca hem de Ingilizce olarak "25 Ocak" yaziyor.







Agaclar da bayrak renkleri ile boyandi...



Begendigim graffitilerden bazilari;

"Ozgurluk Savascilari"


Ulusal birligi anlatan bir graffiti


Musluman-Hristiyan beraberligini gosteren bir graffiti.



Anayasa referandumu icin oy vermeye davet eden bir graffiti.

Hiç yorum yok: