Salı, Ağustos 18, 2009

HELWA YA BALADY/BENIM GUZEL ULKEM - DALIDA

3 yorum:

Arzu'nun Yeri dedi ki...

Merhaba,

yaklaşık 1 yılı aşkın zamandr seni takip ediyorum,aylardır yoksun ve ben meraktaydım.Neden bilmiyorum ama bir şeyler yazıp sormak istemedim.
umarım herşey yolundadır,dön artık olur mu?Merakta bırakma...

Sevgiler..

Unknown dedi ki...

Merhaba Arzu, tanistigimiza sevindim. Ben de senin bloguna ugradim ve mesajimi biraktim. Sevgiler.

cleopatra dedi ki...

merhabalarrrrr bende katılmak istiyorum aranızaa:) ne zamandır mısır ve kahirede yaşam hakkında araştırıp duruyorum.. kısmetse kahireye gelin olarak geliyorum): ve hala korkularım varr hiç bilmediğim bir ülkee bir kadın için hayat zor mu acaba orda? veya ekonomik olarak geçim sıkıntısı fazla yaşar mıyım bilemiyorum kafam ço karışıkkk...